Girls in the lead

Vraag oud-Scoutingmeiden, Scoutingmeiden en hun ouders naar hun ervaringen met Scouting en je krijgt altijd inspirerende verhalen te horen. Elk meisje en elke vrouw heeft wel iets moois bij Scouting geleerd. Zoals verantwoordelijkheid nemen voor anderen, samenwerken, uitdagingen durven aangaan en ontdekken dat je plezier beleeft aan met elkaar iets creëren.

Samen een nachthike lopen en de weg vinden, het bouwen van een familieschommel, een week kamperen. Omdat je bij Scouting jezelf mag zijn en ieder kind de kans krijgt ergens goed in te zijn, draagt Scouting bij aan het vergroten van het zelfvertrouwen en de persoonlijke ontwikkeling van meiden.

Deze uitgave laat heel mooi zien wat bekende en onbekende Scouts geleerd hebben bij Scouting en wat ze daar mee bereikt hebben. Alle basisschoolmeiden uit Oosterhout en omgeving kunnen op woensdagmiddag 25 mei 2016 mee doen aan het Girl Powerrr event dat wij dan organiseren!