Hotsjietonia Kolonie

Hotsjietoniakolonie berichten

De zomervakantie zit er weer op.
Het nieuwe scoutingseizoen staat voor de deur. Wij hebben weer onwijs veel, jullie hopelijk ook
.

Nog even een terugblik op wat opkomsten van het afgelopen seizoen, wat wat hebben we weer genoten met elkaar.
Hoogtepunt was natuurlijk we het kamp, begin april. Daarmee en met de opkomst ervoor erbij konden jullie zelfs een insigne verdienen van Stuiter. Het was dan ook een erg stuiterig kamp met veel beweging, tot laat in de avond.

Daarnaast hadden we ook nog een erg bewegelijke opkomst. Een hele ochtend bootcampen met elkaar. Wat een bikkels!

Maar behalve veel spel en beweging hebben jullie ook laten zien dat jullie heel goed konden koken en bakken erg spannend en soms best nog lastig zo'n mesje. Want wat is nu de bovenkant en wat is nu de onderkant??

Begin juni hadden we een uitje gepland. We hadden iets buiten willen maar het was zulk slecht weer dat we zijn midgeltgolven op een mooi glow-in-tje-dark-veld.

Het jaar hebben we met elkaar afgesloten met de grote kampvuuravond. Helaas zonder vuur want dat mocht niet van de brandweer maar toch was het een feestje met alle bevers, welpen en scouts bij elkaar.
Al met al was het weer een heel leuk seizoen.

Nu op naar een nieuw seizoen met weer deels een nieuwe groep bevers, want zaterdag 7 september zullen 7 van onze bevers overvliegen naar de volgende groep.
Dus heb je nog een vriendje of vriendinnetje wat ook eens wil komen kijken of ze het leuk vindt....vanaf de 14e september mogen ze gerust komen proefdraaien!