Drintel Horde

De Drintel horde meisjeswelpen bestaat uit een gezellige grote meidengroep in de leeftijdscategorie 7 tot en met 11 jaar. Elke zaterdagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur kan je ze in en rondom het scoutinggebouw vinden. We ondernemen namelijk elke week wel iets anders zoals levensgrote spellen, creativiteitsopkomsten, speurtochten of we maken een gezellig kampvuur. Ook vindt er elk half jaar een weekendkamp plaats, hier overnachten we op het scoutinggebouw en gaan we naar te gekke uitjes toe.  In de zomervakantie vindt het grote zomerkamp plaats, hier beleven we altijd de leukste avonturen in een uitbundig kampthema ergens in Nederland. Vind jij dit allemaal erg leuk, kom dan gerust een keertje kijken bij onze groep.