Verhuur

De gebouwen zijn te huur voor scoutinggroepen, scholen en jeugdverenigingen.

Huurperiode

Doordeweeks, of zaterdag vanaf 18:00 uur. In de zomer verhuren we de gebouwen voor minimaal één week voor minimaal 50 personen. Buiten het zomerseizoen verhuren we ons gebouw voor minimaal 25 personen.

Huurprijs

De huurprijs wordt jaarlijks bepaald en is voor 2024 €5,90 per persoon per nacht met een minimum van 50 personen in het hoogseizoen en een minimum van 25 personen buiten het hoogseizoen. De huurprijs is exclusief energiekosten.

Capaciteit

Het groepshuis is geschikt om 75 personen in de gebouwen te laten overnachten. Op het achterterrein mogen tenten worden opgezet waardoor er in totaal 150 personen kunnen overnachten.

Locatie

Het ruime groepshuis is gelegen aan de rand van Oosterhout en heeft een prachtig eigen afgesloten terrein van ongeveer 1 ha met genoeg plek voor (kampeer)tenten en spellen. Op het achterterrein is ook een kampvuurkuil te vinden voor een sfeervol kampvuurtje.

Sanitair

Op het groepshuis hebben we uitstekende sanitaire voorzieningen. We hebben vier douches, twee voor dames en twee voor heren. Beide hebben twee toiletten en de heren hebben ook nog urinoirs. Er zijn troggen met koud water.

De omgeving

Op 300 meter afstand bevindt zich een groot winkelcentrum Oosterheide met o.a. drie supermarkten, drogisterijen, twee bakkers en een cafetaria.
In de nabije omgeving bevinden zich enkele bossen die ideaal zijn om spellen in te doen of mooie wandelingen in te maken.
Op zo’n 2,5 km afstand ligt De Warande: een uitgebreid zwembadcomplex met binnen- en buitenbaden en een outdoor adventure park.
t Het centrum van Oosterhout met een uitgebreid winkelcentrum en diverse eetgelegenheden is een kleine drie kilometer verwijderd van Scouting Erasmus. Op tien kilometer afstand vind je het centrum van Breda, de grootste stad van de regio. Breda is vanaf het Groepshuis prima te fietsen over (vaak vrijliggende) fietspaden. Met het openbaar vervoer kun je vertrekken vanaf winkelcentrum Oosterheide.

Beschikbaarheid

Om te controleren wanneer ons gebouw beschikbaar is, kunt u dit bekijken in de verhuuragenda. Let wel, wanneer het gebouw beschikbaar is wil niet zeggen dat we automatisch verhuren. Om te weten of het gebouw beschikbaar is, kunt u contact opnemen via het onderstaande formulier.