Sjakie en de Bonenstamppot

Wij zijn de Pivo’s van Scouting Erasmus! Een gezellige club jong volwassenen van 18 tot 23 jaar die elke vrijdag van 20:00 tot 22:00 gezellig samenkomen en leuke activiteiten doen!

Maar wat doen we dan?! Nou echt van alles!

Van een rustig avondje chillen in ons lokaal of bij het kampvuur, tot actieve spellen waarbij de competitie hoog is of een van onze grappige pub quizes! Alle activiteiten die we bij de Pivo’s doen worden door onszelf georganiseerd.

Ook gaan we op kamp met de Pivo’s! Wij kunnen zelf inplannen wanneer we dit doen op ons eigen terrein, maar we gaan altijd 1 keer per jaar naar het buitenland. Zo zijn wij al wel eens in Parijs of de Ardennen geweest. Dit kamp ben je ook dus een goede week weg voor de leukste en gezelligste activiteiten. En het mooiste is, we bepalen zelf naar welk land we toe willen en wat we daar willen doen.