6 juni: Opening van het nieuwe speelbos

Zoals jullie misschien weten, hebben we in november vorig jaar de tweede plek behaald bij de zonnepanelen-actie van Natuur en Milieu. Inmiddels liggen de zonnepanelen op het dak van ons gebouw. Daarnaast is er op 21 maart, met NLDoet, hard gewerkt om het terrein achter de keuken en de toiletten om te bouwen tot een speelbos. Wij zijn zeer trots op wat we dit seizoen met elkaar hebben neergezet en willen dit daarom graag met jullie officieel openen!

Wat gaan we doen?
Op 6 juni starten alle opkomsten, dus zowel van de ochtend- als van de middaggroepen, om 10.30 uur. Rond het middaguur wordt er een gezamenlijke lunch geregeld met alle afdelingen, gevolgd door de officiële opening, welke om 13.00 uur plaats zal vinden. Hierbij gaan de zonnepanelen en het nieuwe speelterrein onthuld worden.

Om het nieuwe speelterrein nóg leuker te maken, zijn we nog op zoek naar een leuke naam voor dit speelbos. Daarom is er een wedstrijd uitgeschreven voor alle bevers en welpen! Tot en met 9 mei kun je suggesties voor de naam mailen naar wedstrijd@scoutingerasmus.nl  De leukste naam zal worden vereeuwigd op een straatnaambordje, dat bij het terrein komt te staan. Dit zal op 6 juni, samen met het terrein, om 13.00 uur worden onthuld.

Na de officiële opening van het speelbos mogen de bevers en de welpen hier vrij spelen tot 14.30 uur, onder toezicht van de ouders. We zouden het leuk vinden als er zo veel mogelijk mensen komen kijken bij de onthullingen om 13.00 uur, dus ouders, broertjes, zusjes, opa’s, oma’s en andere geïnteresseerden zijn van harte welkom!

Met vriendelijke groeten,

Scouting Erasmus