Hulp gevraagd: NL Doet 21 maart

Ook dit jaar doen wij met Scouting Erasmus weer mee aan NLdoet. Vorig jaar hebben we met veel mensen een groot gedeelte van het achterterrein opgeknapt.

Dit jaar willen we het gedeelte achter de toiletgebouwen omtoveren tot een groot “speelpark”. In de bijlage vinden jullie een ontwerp waarmee we aan de slag gaan (Op het ontwerp staan geen bomen maar deze blijven grotendeels allemaal staan)

We zijn al volop met de voorbereidingen bezig en willen op zaterdag 21 maart veel werk verzetten samen met alle ouders en vrijwilligers.

Wat gaan we allemaal doen op zaterdag 21 maart:

• Het maken van een hout wal met afgezaagde takken
  • Het planten van struiken en planten
  • Het plaatsen van schuttingdelen
  • Het repareren van huidige schutting.
  • Het maken van paden.
  • Het zetten van palen.
  • Het zagen en splijten van omgezaagde bomen.

Heb je op zaterdag 21 maart tijd en zin om ons te komen helpen? Geef je dan snel op! Je kan de gehele dag komen helpen (09.00u -17.00u) maar we zijn ook blij met een dagdeel of het gedeelte dat uw zoon/dochter opkomst heeft.

Naam:

Ik kom helpen: hele dag/ochtend/middag anders:

Mailadres:

Lunch: ik lunch wel/niet mee

Handig om mee te nemen: Gepaste kleding, klushandschoenen, schep/bats, snoeischaar en/of takkenschaar, kruiwagen (indien in bezit)

Graag de aanmelding mailen naar: secretariaat@scoutingerasmus.nl

Laten we er met z'n allen net zo'n succes van maken als vorig jaar.