Het Groepshuis

Het groepshuis is in 1978 gebouwd en in 2020 volledig gerenoveerd. Het bestaat uit vijf verschillende gebouwen die op een mooi terrein staan van ongeveer 1 ha aan de rand van de mooie wijk Oosterheide in het zuiden van Oosterhout.

Ieder weekend worden er op dit complex voor ongeveer 300 kinderen en jongvolwassenen activiteiten georganiseerd: van een opkomst tot een kamp.

Locatie

Het ruime groepshuis is gelegen aan de rand van Oosterhout en heeft een prachtig eigen afgesloten terrein van ongeveer 1 ha met genoeg plek voor (kampeer)tenten en spellen. Op het achterterrein is ook een kampvuurkuil te vinden voor een sfeervol kampvuurtje.

De omgeving

Op 300 meter afstand bevindt zich een groot winkelcentrum Oosterheide met o.a. drie supermarkten, drogisterijen, twee bakkers en een cafetaria.
In de nabije omgeving bevinden zich enkele bossen die ideaal zijn om spellen in te doen of mooie wandelingen in te maken.
Op zo’n 2,5 km afstand ligt De Warande: een uitgebreid zwembadcomplex met binnen- en buitenbaden en een outdoor adventure park.
t Het centrum van Oosterhout met een uitgebreid winkelcentrum en diverse eetgelegenheden is een kleine drie kilometer verwijderd van Scouting Erasmus. Op tien kilometer afstand vind je het centrum van Breda, de grootste stad van de regio. Breda is vanaf het Groepshuis prima te fietsen over (vaak vrijliggende) fietspaden. Met het openbaar vervoer kun je vertrekken vanaf winkelcentrum Oosterheide.

Plattegrond

Klik op een lokaal om meer te zien!

Wordt verhuurd
Wordt niet verhuurd