Berichten Kimball Vendel

Nieuwjaarsdiner 03-01-2015

De kerstdagen zijn weer achter de rug, het oude jaar is afgesloten, en het nieuwe jaar is gestart: tijd voor het nieuwjaarsdiner! Op zaterdag 3 januari was dit zo ver voor de scouts en hebben we geproost op het nieuwe jaar. Alle aanwezige scouts hadden hun uiterste best gedaan om wat lekkers klaar te maken en mee te nemen. En dat was te zien aan het eindresultaat! We hebben er allemaal heerlijk van genoten, onder het genot van een feestelijk drankje. De lichten uit en de kaarsjes op tafel maakten de sfeer helemaal compleet. Nadat ook de laatste jongens hun honger hadden gestild, werd het helaas weer tijd om op te ruimen.

Op naar weer een fantastisch jaar met gezellige opkosten en een onvergetelijk zomerkamp!