Vooruitkijker gezocht

Wil jij met ons vooruitkijken?

De afgelopen 50 jaar hebben wij ons als Scouting Erasmus ontwikkeld tot een jonge, enthousiaste groep leden en vrijwilligers. Veel van onze jeugdleden blijven hangen als vriendengroep en stromen door naar een functie als leiding. Mede daardoor staan wij al jaren in de top 10 van grootste scoutinggroepen in Nederland. Iets om trots op te zijn!

Graag willen we zo groot, gezellig en succesvol blijven, maar daarvoor kunnen we nog wat hulp gebruiken. Wij zoeken een vooruitkijker: iemand met ambitie, die durft te dromen, die samen een visie voor de toekomst wil ontwikkelen en die hiervoor plannen wil maken. Ben jij degene die wij zoeken of ken je iemand die zichzelf hierin herkent? Durf jij met ons de uitdaging aan?

Wij zijn een gezellig, vrij informeel bestuur dat zich erg gesteund voelt door een grote groep enthousiaste vrijwilligers. Wij zouden het leuk vinden om een nieuw gezicht binnen de groep te verwelkomen. Als je interesse hebt of eens wilt komen kletsen, horen we graag van je via een e-mail naar secretariaat@scoutingerasmus.nl. We maken graag kennis onder het genot van een kopje koffie of een biertje!