Groepsaccommodatie in Oosterhout

Huren

Op deze pagina vindt u meer informatie over het huren van ons groepshuis.

Verhuur is alleen bestemd voor verenigingen, scholen en scoutinggroepen. Het gebouw is niet te huur voor privéfeesten of –gelegenheden.

Beschikbaarheid

Bekijk de verhuuragenda om te zien of het gebouw beschikbaar is in uw gewenste huurperiode.

Gedurende het scoutingseizoen (loopt min of meer gelijk met het schooljaar) is het gebouw in principe niet beschikbaar op vrijdagavond vanaf 19:00 en zaterdag van 9:00-18:00. In de verhuuragenda ziet u dat het gebouw dan bezet is.

Huurprijs

De huurprijs voor ons gebouw bedraagt € 5,50 p.p.p.n, er wordt een minimum van 50 personen per nacht berekend in het hoogseizoen en 20 personen daarbuiten. Dit is exclusief eventueel extra gehuurde ruimtes en exclusief gas/water/elektra.

Capaciteit

Maximaal 75 personen kunnen in de gebouwen overnachten. Op het achterterrein mogen ook tenten worden opgezet waarin mensen kunnen overnachten. Het achterterrein biedt genoeg ruimte voor meerdere ruimtevaarders of andere grote tenten.

Huurperiode

Als u in de zomervakantie het gebouw van zaterdag tot zaterdag huurt, dan kunt u op zaterdag om 15.00 uur in het gebouw en dient u de zaterdag erna het gebouw om 12.00 uur weer schoon op te leveren. Voor beschikbaarheid of nadere informatie over het huren van ons gebouw kunt u contact opnemen met de beheerder. Verder is het ook mogelijk om ons gebouw voor 1 dag of avond te huren.

NB Tijdens ons scoutingseizoen wordt er ook op vrijdagavond opkomst gedraaid in ons gebouw. Verhuur op deze avond is dan in principe niet mogelijk.

Wifi

Ons groepshuis is voorzien van een draadloze internetverbinding. Normaal gebruik is inbegrepen in de prijs.

Wilt u de groepsaccommodatie huren?

Wilt u ons groepshuis huren en bent u benieuwd naar de beschikbaarheid? Kijk op de verhuuragenda om te zien of het nog beschikbaar is. U kunt hier de huurvoorwaarden downloaden.

Contact

Neem via het formulier op de rechterzijde van deze pagina contact op met de verhuurcoördinator. Zij/hij komt er dan zo spoedig mogelijk bij u op terug!