Berichten Sjakie en de Bonenstam-pot

Regels feest

• Het feest vindt plaats op 2 mei. U bent vanaf 20:30 welkom. De eindtijd is 3:00.
  • Vanaf 16 jaar bent u welkom op de Pink Panther Party. Indien u jonger bent alleen als RSA.
  • Bezoekers betreden en wonen het feest bij op eigen risico. De organisatie is niet verantwoordelijk voor enige vorm van lichamelijk en/ of geestelijk letsel als gevolg van een bezoek. Hieronder valt ook gehoorbeschadiging.
  • De organisatie is niet verantwoordelijk voor enige vorm van schade aan eigendommen en/ of goederen van bezoekers.
  • Eigen consumpties zijn niet toegestaan.
  • Het is verboden voor bezoekers jonger dan 18 jaar alcoholische drank te kopen, aan te nemen of te nuttigen. Alcohol wordt geschonken vanaf de leeftijd van 18 jaar. Toegangscontrole met legitimatie is mogelijk.
  • Het bestellen van alcoholische drank kan u worden geweigerd indien u zich als bezoeker in een aangeschoten of dronken toestand bevindt.
  • Drugs zijn tijdens het feest ten strengste verboden. Handel in en/ of gebruik van soft- en/ of harddrugs is verboden. Bij constatering wordt u verwijderd van het feest en kan de politie worden gealarmeerd.
  • Slag-, steek of vuurwapens zijn ten strengste verboden op het feest, bij constatering wordt direct de politie gealarmeerd.
  • Tijdens het feest zijn ongewenste intimiteiten, agressie, hinderlijk en aanstootgevend gedrag niet getolereerd. Elke vorm van agressie jegens gasten en personeel is verboden.
  • Het is niet toegestaan schade aan het feestterrein aan te richten, waaronder het aanwezige materiaal en de aanwezige bebouwing.
  • Men dient te allen tijde verzoeken van organiserend personeel, inclusief de Dj's, op te volgen om het feest ordelijk te laten verlopen. Aanwijzingen dienen opgevolgd te worden.
  • Voor ongemakken tijdens het feest kunt u terecht bij de aanwezige coordinators van het feest en het aanwezige personeel.
  • Het is verboden flyers, stickers en posters aan te brengen aan het feestgebouw of aan ander materieel zonder toestemming van de organisatie.
  • Wildplassen is niet toegestaan. Dit dient te gebeuren op de daartoe bestemde plaatsen.
  • Gevonden voorwerpen kunt u afgeven bij de garderobe.
  • Wie huisregels niet naleeft kan toegang worden ontzegd en kan worden verwijderd.
  • Mochten er vragen of klachten zijn dan kunt u deze kwijt op onze mail: hetscoutingerasmusfeest@gmail.com.
  • Een ieder wordt verzocht aan het einde van de avond zijn/ haar aanhang mee naar huis te nemen.

Wanneer bovenstaande regels in acht worden genomen zal de Pink Panther Party wederom een geslaagd feest worden. Namens de organisatie veel plezier en liefde gewenst op de Pink Panther Party.