Berichten Sjakie en de Bonenstam-pot

Pink Panther Party

Ieder jaar organiseren de Pivo's samen met de Rowans en Sherpa's een kleurenfeest op de eerste zaterdag van mei. Ook dit jaar zijn ze weer vol aan de slag om een mooi feest neer te zetten. Zaterdag 2 mei 2015 zal de Pink Panther Party gehouden worden, een feest vol gezelligheid, muziek en natuurlijk roze! Wij willen jullie allemaal dan ook van harte uitnodigen om zaterdag 2 mei langs te komen en met ons een dansje te doen!

Het feest zal losbarsten en om 20:30 en om 3:00 zal er helaas een eind aan gebreid worden. Om alvast in de stemming te komen hebben we hierbij de flyer van het feest voor jullie. Ook kun je onze facebookpagina bezoeken om op de hoogte te blijven van de voorbereidingen en updates over het feest!

Net als vorig jaar zullen er dit jaar bandjes zijn, dit omtrent de wetgeving over alcholgebruik. De bandjes worden bij binnenkomst uitgedeeld op vertoning van een identiteitsbewijs. Meer info hierover vind je wederom op onze facebook.

We zien jullie graag 2 mei, tot dan!!!