Berichten Sjakie en de Bonenstam-pot

Dagje Efteling

Op 13 september was het tijd voor het jaarlijkse pivo-uitje naar de Efteling. Dit jaar zijn we met 21 man (en vrouw) naar de Efteling geweest. Aangezien we de pivo's blijven verliep niet alles geheel volgens planning maar om half twaalf waren we alle 21 in het park. Daar werd via het sprookjesbos als eerst de vogelrok bezocht. Daarna werd koers gezet naar de Ravelijn, waar we met veel bewondering naar de show hebben gekeken. Hierna moest natuurlijk de nieuwe achtbaan uitgestest worden, dus werd en een kleine ander half uur in de rij gestaan voor de Baron. Gelukkig scheen de zon en waren er genoeg sterke verhalen om te vertellen. Na de Baron was het tijd om de strijd aan te gaan met Joris en de Draak. Tenslotte werd er een bezoekje gebracht aan de Fata Morgana en Aquanura. Rond kwart voor zes was het helaas alweer tijd om het park te verlaten, er moest immers nog teruggefietst worden én we werden om zeven uur verwacht bij Merlijn! Na een fietstochtje waarbij we het net niet helemaal droog hielden konden we om half acht aanschuiven bij Merlijn waar we ontzettend lekker en veel hebben gegeten.

Al met al was het een hele geslaagde dag met veel zon, gezelligheid, sterke verhalen en gelach!